BOOKS BY ALBERTA MARTINO

John P. Kotter, Vanessa Akhtar

Change

Come trasformare imprese e organizzazioni in tempi instabili

Il miglioramento incrementale non è più sufficiente per aiutare le organizzazioni ad affrontare la complessità, l’incertezza e l’instabilità del mondo di oggi. Nel libro scoprirete la scienza del cambiamento che insegna ad aziende e istituzioni ad adattarsi rapidamente di fronte a una nuova situazione. Perfetto per manager, dirigenti e leader di aziende di ogni tipo e dimensione, questo testo rappresenta una risorsa preziosa per ottenere risultati rapidi, sostenibili e completi.

cod. 100.928

Marco Lombardi

Keeping advertising burning

Ideas and techniques to flame logic into magic

Keeping Advertising Burning is a great occasion to rediscover the extraordinary and eternal modernity of advertising’s language, also through the masters’ legacy. It’s a manual full of epiphanies, to regain a solid and shared culture of communication planning, and of creative tools and methods, useful in the evolving digital scenario. This volume aims to provide a practical support to students as well as specialised professionals in every field of the construction of communication: copywriter, art director, content designer and whoever may be involved in the development of advertising contents.

cod. 244.69