Clicca qui per scaricare

Reflection Through Fiction
Titolo Rivista: EDUCATIONAL REFLECTIVE PRACTICES 
Autori/Curatori: Patricia Cranton 
Anno di pubblicazione:  2012 Fascicolo: 1  Lingua: Inglese 
Numero pagine:  14 P. 21-34 Dimensione file:  273 KB
DOI:  10.3280/ERP2012-001002
Il DOI è il codice a barre della proprietà intellettuale: per saperne di più:  clicca qui   qui 


If we can learn to recognize ourselves and position ourselves in stories, we can identify beliefs, assumptions, and social norms that shape the way we see ourselves and the world around us. This has the potential for reflection and, in some cases, transformative learning. In this paper, I illustrate the process of positioning ourselves in stories using four Canadian short stories. I include the voices of participants who were engaged in a 12 week course on learning through fiction.




  1. Impossibile comunicare con Crossref: The request was aborted: Could not create SSL/TLS secure channel.

Patricia Cranton, in "EDUCATIONAL REFLECTIVE PRACTICES" 1/2012, pp. 21-34, DOI:10.3280/ERP2012-001002

   

FrancoAngeli รจ membro della Publishers International Linking Association associazione indipendente e no profit per facilitare l'accesso degli studiosi ai contenuti digitali nelle pubblicazioni professionali e scientifiche