Click here to download

Social innovation and austerity policies
Journal Title: SALUTE E SOCIETÀ 
Author/s: Lucia Ferrara 
Year:  2015 Issue: Language: Italian 
Pages:  3 Pg. 184-186 FullText PDF:  24 KB
DOI:  10.3280/SES2015-001015
(DOI is like a bar code for intellectual property: to have more infomation:  clicca qui   and here 



  1. Barnett K., Mercer S., Norbury M., Watt G., Wyke S., Guthrie B. (2012). Epidemiology of multimorbidity and implications for health care, research, and medical education: a cross-sectional study. Lancet, 380: 37-43., 10.1016/S0140-6736(12)60240-DOI: 10.1016/S0140-6736(12)60240-
  2. Cantù E., Longo F. (2013). Dove sta andado il SSN: evidenze dal Rapporto OASI 2013. In: Cergas-Bocconi (a cura di), Rapporto OASI 2013 EGEA SDA e CERGAS, Università Bocconi
  3. Maciocco G. (2007). Dal paradigma dell’attesa a quello dell’iniziativa. La strada per costruire il secondo pilastro della sanità. Ann. Ig., 19: 551-557
  4. Lora A., Barbato A., Cerati G., Erlicher A., Percudani M. (2012). The mental health system in Lombardy, Italy: access to services and patterns of care. Soc Psychiatry Psychiatr Epidemiol, 47(3): 447-54., 10.1007/s00127-011-0352-DOI: 10.1007/s00127-011-0352-
  5. Murray R., Grice J.C., Mulgan G. (2010). The open book of social innovation. National Endowment for Science, Technology and the Arts
  6. Siza R. (2014). Fra sostenibilità finanziaria e social innovation. Disponibile al sito: www.socialesalute.it/temi-in-discussione/fra-sostenibilit%C3%A0-finanziaria-e-social-innovation.html (Ultimo accesso 02/10/14)
  7. Ricciardi W., a cura di (2011). Rapporto Osservasalute 2011. Osservatorio Nazionale sulla Salute nelle Regioni Italiane – Università Cattolica del Sacro Cuore di Roma

Lucia Ferrara, Social innovation and austerity policies in "SALUTE E SOCIETÀ" 1/2015, pp. 184-186, DOI:10.3280/SES2015-001015

   

FrancoAngeli is a member of Publishers International Linking Association a not for profit orgasnization wich runs the CrossRef service, enabing links to and from online scholarly content