Le nuove frontiere del marketing internazionale fra approccio strategico, contestualizzazione e interculturalità

Journal title MERCATI E COMPETITIVITÀ
Author/s Fabio Musso
Publishing Year 2010 Issue 2010/4
Language Italian Pages 5 P. 15-19 File size 435 KB
DOI 10.3280/MC2010-004002
DOI is like a bar code for intellectual property: to have more infomation click here

Below, you can see the article first page

If you want to buy this article in PDF format, you can do it, following the instructions to buy download credits

Article preview

FrancoAngeli is member of Publishers International Linking Association, Inc (PILA), a not-for-profit association which run the CrossRef service enabling links to and from online scholarly content.

  • Il ruolo delle risorse e delle competenze organizzative dell'impresa nell'utilizzo e implementazione del web 2.0: il caso delle imprese della strada dell'olio in Umbria Ilaria Broncanello, Massimiliano Tremiterra, in MERCATI E COMPETITIVITÀ 4/2015 pp.105
    DOI: 10.3280/MC2015-004006

Fabio Musso, Le nuove frontiere del marketing internazionale fra approccio strategico, contestualizzazione e interculturalità in "MERCATI E COMPETITIVITÀ" 4/2010, pp 15-19, DOI: 10.3280/MC2010-004002