Consumo e prosumerismo in rete: processi di creazione di valore

Journal title SOCIOLOGIA DELLA COMUNICAZIONE
Author/s Roberta Bartoletti, Roberta Paltrinieri
Publishing Year 2012 Issue 2012/43 Language Italian
Pages 8 P. 7-14 File size 86 KB
DOI 10.3280/SC2012-043002
DOI is like a bar code for intellectual property: to have more infomation click here

Below, you can see the article first page

If you want to buy this article in PDF format, you can do it, following the instructions to buy download credits

Article preview

FrancoAngeli is member of Publishers International Linking Association, Inc (PILA), a not-for-profit association which run the CrossRef service enabling links to and from online scholarly content.

  • L'audience development nelle poetiche. Clessidra del Teatro delle Forche a Chiatona Lorenzo Donati, in SOCIOLOGIA DELLA COMUNICAZIONE 56/2018 pp.103
    DOI: 10.3280/SC2018-056007
  • Commemorare Piazza Fontana ai tempi del Covid-19: piattaforme digitali e memoria pubblica Lia Luchetti, Anna Lisa Tota, in SOCIOLOGIA DELLA COMUNICAZIONE 62/2021 pp.139
    DOI: 10.3280/SC2021-062009
  • Introduzione. Osservare i pubblici. Sociologia, comunicazione e consumo alla prova dell'audience development Laura Gemini, Roberta Paltrinieri, in SOCIOLOGIA DELLA COMUNICAZIONE 56/2018 pp.9
    DOI: 10.3280/SC2018-056002
  • In the maze of media education: The TESEO toolkit Lorenzo Di Paola, in Sociétés /2022 pp.43
    DOI: 10.3917/soc.156.0043

Roberta Bartoletti, Roberta Paltrinieri, Consumo e prosumerismo in rete: processi di creazione di valore in "SOCIOLOGIA DELLA COMUNICAZIONE " 43/2012, pp 7-14, DOI: 10.3280/SC2012-043002