Identità competitiva. Qual è il vantaggio della reputazione nazionale che gli italiani pensano di avere avuto in consegna direttamente da Dio? Intervista a Simon Anholt

Journal title RIVISTA ITALIANA DI COMUNICAZIONE PUBBLICA
Author/s Stefano Rolando
Publishing Year 2008 Issue 2007/33
Language Italian Pages 8 P. 14-21 File size 49 KB
DOI
DOI is like a bar code for intellectual property: to have more infomation click here

Below, you can see the article first page

If you want to buy this article in PDF format, you can do it, following the instructions to buy download credits

Article preview

FrancoAngeli is member of Publishers International Linking Association, Inc (PILA), a not-for-profit association which run the CrossRef service enabling links to and from online scholarly content.

Stefano Rolando, Identità competitiva. Qual è il vantaggio della reputazione nazionale che gli italiani pensano di avere avuto in consegna direttamente da Dio? Intervista a Simon Anholt in "RIVISTA ITALIANA DI COMUNICAZIONE PUBBLICA" 33/2007, pp 14-21, DOI: