Aleardo Furlani, Francesco Lutman, Gianluca Angelici
The Liquid Corporation.
The social media-based "liquid" organizations: open to learning and fluid in sharing
The book provides a description of the social networks’ impact in the business, and deals with the present and future social media technology trends and their impact on the business organization. The volume also includes the presentation of original and recent cases of how Public Administrations all around the world are investing in and testing the social media in their processes.
PDF con DRM
15,99
PDF con DRM
15,99
Pagine: 84
ISBN: 9788856859553
Edizione:1a edizione 2013
Codice editore: 1065.96
Possibilità di stampa: No
Possibilità di copia: No
Possibilità di annotazione: Sì
Formato: PDF con DRM per Digital Editions
EPUB con DRM
15,99
EPUB con DRM
15,99
Pagine: 84
ISBN: 9788856870565
Edizione:1a edizione 2013
Codice editore: 1065.96
Possibilità di stampa: No
Possibilità di copia: No
Possibilità di annotazione: Sì
Formato: ePub con DRM per Digital Editions